My Blog List

Translate

  • PANAS

    Sunday 12 February 2017

    Isteri 'Naik Hantu'



    Malang bagi seorang wanita ditangkap berasmara dengan suami orang apabila isteri kekasihnya membelasah dan memotong rambutnya sebelum mengaraknya di seluruh kawasan kejiranan tanpa seurat benang.

    Isteri terbabit dilihat mengheret kekasih suaminya yang berusia 20 tahun dengan menarik rambut mangsa dalam kejadian dilaporkan berlaku di Cubatao, Sao Paulo itu. Dua anak lelaki remajanya dan rakan mereka turut didengar bersorak serta ketawa besar untuk menarik perhatian jiran sekeliling.

    Si isteri terbabit yang namanya tidak didedahkan dilaporkan mengekori suaminya ke sebuah apartmen sebelum menyerbu kediaman itu dan menemui lelaki terbabit dengan kekasihnya berasmara.

    Selepas memotong rambut wanita itu dengan pisau cukur, dia terus membogelkan mangsa dan mengheretnya keluar. Rakaman itu dikongsikan di dalam talian oleh keluarga si isteri yang dengan bangga menceritakan serangan terhadap perempuan simpanan terbabit seterusnya mencetuskan puluhan aduan kepada polis oleh pengguna media sosial.

    Susulan itu, si isteri turut menyelar kritikan terhadapnya di media sosial. “Saya tidak peduli apa yang mereka kata atau fikirkan. Mari saya tunjukkan caranya mengajar pembelot wanita yang meniduri suami orang. Saya menangkap jalang ini bersama suami yang mulai hari ini menjadi bekas suami saya!” katanya.

    Mangsa dilaporkan kemudian diambil kekasihnya yang turut membawa bajunya. Polis memulakan siasatan dengan cuba mengenal pasti identiti mangsa, tetapi berjaya menjejaknya selepas wanita itu sendiri datang ke balai polis membuat laporan bersama kakaknya.

    Menurut wanita itu, kekasihnya mendakwa bujang dan mereka menjalinkan hubungan sejak lima bulan lalu. Isteri terbabit ditahan polis dan kini berdepan hukuman penjara 10 tahun jika didapati bersalah atas beberapa tuduhan termasuk mengancam, mencederakan, memalukan dan melakukan keganasan terhadap wanita.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Isteri 'Naik Hantu' Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top