My Blog List

Translate

  • PANAS

    Friday 31 March 2017

    Nora, Nedim Selamat Bernikah



    Selepas hampir tujuh tahun menjalin cinta, pelakon popular, Nora Danish, 36, akhirnya selamat melangsungkan pernikahan de­ngan pasangannya, Nedim Datuk Seri Mohamad Nazri, 34, dalam sebuah majlis tertutup di ibu kota, semalam. 

    Dengan dua kali lafaz, tepat pukul 8.37 malam, pelakon Suamiku Jatuh Dari Langit itu selamat dinikahkan Penolong Pengarah Kanan Bahagian Perkahwinan dan Pembangunan Keluarga, Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan, Khairul Asyraf Ahmad.

    Pernikahan mereka sekali gus menamatkan status ibu tunggal yang dipegang Nora sejak lapan tahun lalu. Dalam majlis yang berlangsung sederhana namun meriah dengan kehadiran keluarga dan teman rapat itu, Nora dan Nedim bagaimanapun sepakat untuk tidak mendedahkan jumlah mas kahwin dan hantaran perkahwinan bagi menghormati keluarga masing-masing.

    Nora atau nama sebenarnya, Nora Danish Mohd. Haniff menerusi satu kenyataan media meluahkan rasa syukur dan gembira kerana semua urusan perkahwinannya dengan Nedim dipermudahkan. “Saya dan Nedim pernah merasai majlis pernikahan yang dibuat secara besar-besaran, namun untuk kali kedua ini biarlah kami bersederhana.

    “Tidak semestinya majlis sederhana itu tidak meriah. Kami memilih cara ini kerana ia lebih peribadi dan intim,” katanya yang anggun mengenakan busana pengantin rona putih rekaan jenamanya, Owl By ND.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Nora, Nedim Selamat Bernikah Rating: 5 Reviewed By: JMK
    Scroll to Top